ח"כ זוהר: "אין מקום לשיח אלים, ניאבק מהאופוזיציה בכבוד"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ זוהר: "אין מקום לשיח אלים, ניאבק מהאופוזיציה בכבוד"

    בעקבות אזהרת ראש השב"כ; יו"ר סיעת הליכוד ח"כ מיקי זוהר "אין מקום לשיח אלים, אם צריך להיאבק מהאופוזיציה נעשה זאת בכבוד"

    מיקי זוהר צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת הליכוד, ח"כ מיקי זוהר מבהיר הבוקר (ראשון), כי "אין מקום לשיח אלים ‏לא משמאל ולא מימין". לדבריו זוהר "בלי כבוד הדדי ושיח תרבותי לא נגיע לשום מקום. אם צריך להאבק מהאופוזיציה, נעשה זאת בכבוד ובגאווה ובע"ה נשוב במהרה להנהגת המדינה בזכות תמיכת הציבור". זאת, לאור דברי ראש השב"כ לפיהם יש להנמיך את הלהבות ולעצור את השיח המסית העלול להוביל לפגיעה בנפש.

    ח"כ זוהר מזכיר כבר ביום רביעי האחרון, הוא כתב כי "‏יש לומר גם את המובן מאליו: אין מקום לשיח אלים ובוודאי שלא לאיומים כנגד נבחרי-ציבור ומשפחותיהם מימין ומשמאל, דתיים וחילונים. ביקורת ומחאות פוליטיות – כן. אלימות ואיומים נגד נבחרי ציבור ומשפחותיהם – ממש לא".

    כזכור, אתמול (מוצ"ש) פרסם ראש השב"כ, נדב ארגמן קריאה לציבור להמנע משיח מסית ואלים שעלול להוביל לפגיעה בנפש. "אני קורא ומזהיר כי השיח האלים והמסית עלול להתפרש בקרב קבוצות מסוימות או בקרב בודדים, ככזה המתיר פעילות אלימה ובלתי חוקית שעלולה חלילה להגיע אף לכדי פגיעה בנפש", כתב ארגמן.

    ארגמן קרא לנבחרי הציבור להרגיע את הרוחות: "על נבחרי ציבור מכל קצוות הקשת הפוליטית, מובילי דעה, אנשי דת, מחנכים ואזרחי ישראל כולם – מוטלת אחריות כבדה בימים אלה. חובתנו לצאת בקריאה ברורה ונחרצת להפסקה לאלתר של השיח המסית והאלים".

    שר הביטחון, בני גנץ הגיב להודעת ראש השב"כ: "כפי שאמרתי בשבוע שעבר- למנהיגי הציבור יש אחריות מיוחדת ונראה בימים האחרונים שלא למדנו את הלקחים הנדרשים מאירועי העבר. מי שמנסה לשלול לגיטימיות של מהלכים דמוקרטיים בסיסיים ומצית את אש ההסתה, נושא גם באחריות ואני קורא לכל אחת ואחד, להימנע מכל גילוי אלימות. זו העת, שכלל מנהיגי הציבור יצאו בפומבי ובאופן נחרץ ואקטיבי נגד אלימות בכלל ועל רקע פוליטי בפרט".

    שר האוצר, ישראל כץ הצטרף גם הוא לקריאה: "אני מצטרף לקריאתו של ראש השב"כ נדב ארגמן שמזהיר מפני 'השיח המסית שעלול להגיע לכדי פגיעה בנפש'. ניתן לקיים ויכוח נוקב מבלי לחצות קוים מסוכנים. על כולנו מוטלת האחריות לנהוג בדרך זו".



    0 תגובות